Amosando 24 resultados

Descrición arquivística
2ª División de Sección
Advanced search options
Previsualización da impresión Ver:

REPRESENTACIÓN DO PERSOAL

Esta 2ª división de sección, REPRESENTACIÓN DO PERSOAL, está composta por unha única serie documental:

2.4.5.1.- Representación do persoal
Recolle un amplo espectro documental relacionado coa actividade sindical de reivindicación, negociación e solución de moitos asuntos relacionados coa defensa dos dereitos do persoal funcionario e laboral dos concellos; entre eles destaca a documentación relacionada coa negociación dos convenios colectivos, coas folgas de traballadores e coas eleccións sindicais e a formación dos diferentes órganos de representación sindical (Xunta de persoal, Comisión Paritaria, Comité de Empresa...).

Os convenios colectivos supoñen un pacto ou acordo resultante da negociación desenvolta polos representantes dos traballadores e a corporación, libremente adoptado por eles en virtude da súa autonomía colectiva e supoñen na práctica un texto que recolle dito pacto ou acordo, especificando polo miúdo os dereitos e deberes dos traballadores afectados, complementando á lexislación estatal ou autonómica.

INDUSTRIAS

Esta 2ª división de sección 3.1.5. INDUSTRIAS contén documentación sobre o control da activiade comercial e industrial dsenvolta no territorio municipal, coas seguintes series documentais:

3.1.5.1.- Actividades molestas, nocivas, insalubres e perigosas
Expediente para a concesión de licenza para a instalación de industrias, depósitos de gas e outros equipamentos suxeitos ao Decreto 2414/1961, de 30 de novembro, polo que se aproba o regulamento de actividades molestas, insalubres, nocivas e perigosas.

3.1.5.2.- Licenzas de apertura de establecementos
Expediente para a concesión de licenza para a actividades comerciais e establecementos inocuos, cunha tramitación máis sinxela que os das actividades molestas..

3.1.5.3.- Libro rexistro de industrias
Rexistro das licencias para actividades industriais concedidas polo concello.

PÓSITO

Esta 2ª división de sección, PÓSITO, contén unha única serie documental:

3.3.5.1.- Documentación do Pósito
O Pósito agrícola é unha institución local nacida no século XVI que tivo como finalidade, nun primeiro momento, actuar como graneiro, especialmente de trigo, co obxecto de abastecer de pan á poboación, especialmente nas épocas de carestía e de prestar gran ós labregos, tanto para a semente como para o consumo nos meses de maior escaseza.
Co tempo, constituíuse nunha institución de préstamo agrícola, mediante a cal os pequenos labregos podían suplir as carencias dunha mala colleita ou a compra de todo o necesario para a próxima así como comprar novas terras e sanear as súas rendas.

OBRAS PARTICULARES

3.1.4.1.- Libro rexistro de licenzas de obras
Rexistro destinado a anotar as licenzas de obras concedidas polo órgano competente do concello , logo do oportuno expediente tramitado ao efecto. Recollen os datos básicos para a identificación de cada unha delas.

3.1.4.2.- Licenzas de obras a particulares
Expediente que se tramita para levar a cabo obras de titularidade particular e que se tramitan para comprobar a legalidade e adecuación da obra á normativa vixente. Poden ser:

Licenzas de obras maiores: expediente que se tramita para levar a cabo una obra nova, ampliación ou modificación, demolición, legalización, urbanización, cambio de titularidade particular.

Licenzas de obras menores: expediente que se tramita para levar a cabo reforma de elementos (tellado, pintar portal ou escaleira), reforma en vivenda (cambiar aparellos sanitarios, cambiar carpintaría interior, solar, alicatar, etc.) e para instalar lápida de sepultura. Tamén obra menor en vía pública (instalación de anuncios, valado, gabias e canalizacións subterráneas..)

Licenza de primeira ocupación: conxunto de actuacións que se seguen para autorizar a ocupación dunha vivenda, unha vez finalizada a construción.

Expediente de segregación: conxunto de actuacións que se seguen para autorizar a separación dunha parcela de terreo da súa leira matriz

3.1.4.3.- Licenzas de obras a FENOSA
Serie destinada a individualizar os expedientes de concesión de licenzas de obras a FENOSA, para tendidos de alta, media e baixa tensión, colocación de postes, centros de transformación…etc

3.1.4.4.- Licenzas de obras a Telefónica
Serie destinada a individualizar os expedientes de concesión de licenzas de obras a TELEFÓNICA, para tendidos de telefónicos, colocación de postes e outras onbras necesarias

3.1.4.5.- Expedientes de declaracións de ruína
Expediente que se tramita para verificar o estado de conservación dun inmoble e determinar a necesidade ou non da súa demolición

3.1.4.6.- Infraccións urbanísticas
Expediente que se tramita con motivo da infracción de obras cometida por un cidadán, ben por construción sen licenza ou ben por non axustarse as condicións previstas na súa concesión.

3.1.4.7.- Informacións urbanísticas
Informes emitidos polos técnicos municipais a solicitude dos cidadáns sobre asuntos urbanísticos: condicións de edificabilidade, liña de construción, calificacións urbanísticas

3.1.4.8.- Certificacións urbanísticas
Certificacións emitidas en base aos informes emitidos polos técnicos municipais a solicitude dos cidadáns sobre asuntos urbanísticos

PRESUPOSTOS DE INVESTIMENTOS

  • ES ES.GA.36026.AM.MAR. 1-4-1-4
  • 2ª División de Sección
  • 1986
  • Parte de CONCELLO DE MARÍN

Xorde ao entrar en vigor a Lei 49/1981, como consecuencia da desaparición dos extraordinarios. Estará sometido ao principio de anualidade. A Lei 7 /1985 porá fin a esta serie documental que puido tramitarse entre 1982 e 1985.

4.1.4.1.- Expediente xeral do presuposto de investimentos: é o conxunto de documentos que reflicten os gastos e ingresos que se van a producir ao poñerse en marcha os programas de investimentos da Corporación Municipal (contas, libros de contabilidade, mandados de pagamento e ingreso).

SELECCIÓN DE PERSOAL

Esta 2ª división de sección, SELECCIÓN DE PERSOAL, está conformada polas seguintes series documentais:

2.4.4.1.- Expedientes de oposicións e concursos
Expediente tramitado para a provisión de prazas de persoal mediante probas de selección nas súas modalidades de oposición, libre ou restrinxida, concurso-oposición ou simplemente concurso. Recollen habitualmente todo o proceso que vai dende a convocatoria, solicitudes, proceso de selección a proposta de nomeamento do persoal seleccionado.

2.4.4.2.- Solicitudes de emprego
Instancia dirixida ao Alcalde na que se lle solicita un posto de traballo nas moitas dependencias ou actividades desenvoltas polos concellos

OMIC

Esta 2ª división de sección, OMIC, contén unha única serie documental:

3.3.4.1.- Documentación da OMIC
A Oficina Municipal de Información ó Consumidor é un departamento municipal de recente creación existente nalgúns concellos -posiblemente pola Lei Xeral de Defensa de Consumidores e Usuarios de 1984-, encamiñado a orientar e aconsellar ós habitantes en materia de consumo para defender os seus dereitos e intereses tanto económicos como sanitarios na materia, incluso por vía legal se fora preciso.

OBRAS MUNICIPAIS

Os expedientes de obras municipais encadran aquela documentación referente á función dos concellos como promotores de obras públicas que redunden en ben da comunidade. Dado o carácter de diversidade que caracteriza a estas obras temos un conxunto máis ou menos amplo de series que engloban as diversas actuacións realizadas pola administración, normalmente con aportación doutras administracións, desenvolvendo obras municipais de conservacións, de edificación, de dotación de equipamentos ou de urbanización. Optouse pola opción máis funcional e sinxela sería dividir as obras municipais en función do tipo de obra na cal se proxecta, resultando as seguintes series:

3.1.3.1.- Expedientes xerais de obras municipais

3.1.3.2.- Expedientes de subvencións
As entidades locais poderán percibir subvencións de toda índole con destino as súas obras e servizos

3.1.3.3.- Prestación persoal
Documentación tramitados para a realización de obras públicas por tal procedemento, consistente na aportación de traballo obrigada dos veciños nas obras municipais que lles incumben, podendo redimirse con pagamentos pecuniarios.

3.1.3.4.- Expedientes de obras na casa do concello
Expedientes de obras de construción, equipamento, dotación e mantemento na casa do concello.

3.1.3.5.- Expedientes de obras en edificios municipais
Expedientes de obras de construción, equipamento, dotación e mantemento en edificios municipais.

3.1.3.6.- Apertura e pavimentación de rúas, camiños e prazas
Expedientes de obras de construción, equipamento, dotación e mantemento na casa do concello.

3.1.3.7.- Expedientes de obras no mercado
Expedientes de obras de construción, equipamento, dotación e mantemento no mercado.

3.1.3.8.- Expedientes de obras no matadoiro
Expedientes de obras de construción, equipamento, dotación e mantemento no matadoiro.

3.1.3.9.- Expedientes de obras no cemiterio
Expedientes de obras de construción, equipamento, dotación e mantemento no cemiterio.

3.1.3.10.- Expedientes de obras de traída de augas
Expedientes de obras de construción, equipamento, dotación e mantemento na rede de traída de augas.

3.1.3.11.- Expedientes de obras na rede de sumidoiros
Expedientes de obras de construción, equipamento, dotación e mantemento na rede de sumidoiros.

3.1.3.12.- Expedientes de obras de iluminación pública
Expedientes de obras de construción, equipamento, dotación e mantemento na casa do concello.

3.1.3.13.- Expedientes de obras en instalacións deportivas
Expedientes de obras de construción, equipamento, dotación e mantemento en instalacións deportivas.

3.1.3.14.- Expedientes de obras en parques e xardíns
Expedientes de obras de construción, equipamento, dotación e mantemento en parques e xardíns.

3.1.3.15.- Expedientes de obras en centros escolares
Expedientes de obras de construción, equipamento, dotación e mantemento en centros escolares.

3.1.3.16.- Expedientes de obras en fontes e lavadoiros
Expedientes de obras de construción, equipamento, dotación e mantemento en fontes e lavadoiros.

3.1.3.17.- Expedientes de obras na casa de cultura e biblioteca
Expedientes de obras de construción, equipamento, dotación e mantemento nas casas de cultura e bibliotecas do concello.

3.1.3.18.- Expedientes de obras en centros de saúde
Expedientes de obras de construción, equipamento, dotación e mantemento no centro de saúde.

3.1.3.19.- Expedientes doutras obras
Expedientes de obras de construción, equipamento, dotación e mantemento de diversas obras no concello.

3.1.3.20.- Expedientes de obras na Autoestrada do Atlántico
Expedientes de obras de relacionadas coa construción da autoestrada do Atlántico.

3.1.3.21.- Expedientes de obras en canteiras
Expedientes de obras para instalación de canteiras.

3.1.3.22.- Expedientes de aprobación de proxectos

3.1.3.23.- Documentación de portos, costas e praias
Expedientes de obras de en portos, costas e praias.

PRESUPOSTOS EXTRAORDINARIOS

  • ES ES.GA.36026.AM.MAR. 1-4-1-3
  • 2ª División de Sección
  • 1924-1982
  • Parte de CONCELLO DE MARÍN

Foron regulados por primeira vez no ano 1835 e desapareceron coa aprobación do Real Decreto 3.183/1981, de 29 de decembro. Non estaban sometidos ao principio de anualidade, nin de unicidade, e a súa elaboración non era obrigatoria ao redactarse para fins concretos (imprevistos, obras novas de consideración, etc.).

Créanse para dispor de fondos para obras novas ou finalización e melloras en obras xa executadas, para imprevistos, para obras moi importantes ou para executar sentenzas de tribunais.

4.1.3.1.- Expediente xeral do presuposto extraordinario
É o conxunto de documentos que reflicten os gastos e ingresos da Corporación Municipal non previstos no presuposto ordinario (contas, libros de contabilidade, mandados de pagamento e ingreso).

CONTAS BANCARIAS

  • ES ES.GA.36026.AM.MAR. 1-4-3-3
  • 2ª División de Sección
  • 1942-1983
  • Parte de CONCELLO DE MARÍN

4.3.3.1.- Contas correntes
Inclúe as facturas, albarás, xustificantes bancarios e recibos de movementos de contas municipais.

4.3.3.2.- Libro de contas correntes
Rexistro dos movementos de contas municipais.

4.3.3.3.- Libro rexistro de facturas
Rexistro de facturas.

4.3.3.4.- Libro de descontos

Resultados 1 a 10 de 24