Showing 24 results

Archival description
2ª División de Sección
Advanced search options
Print preview View:

DISCIPLINA E CONTROL

Esta 2ª división de sección, DISCIPLINA E CONTROL, está composta polas seguintes series documentais:

2.4.2.1.- Prevención de riscos laborais
Coa Lei 31/1995 de prevención de riscos laborais xorden os servizos ou estudos de empresas para formar e informar aos traballadores sobre a prevención de riscos laborais e sobre os riscos específicos e medidas preventivas de seus postos de traballo.

2.4.2.2.- Control de horarios
Documentos para o efectivo control da cumprimento do horario dos funcionarios: fichaxes, sinaturas…

2.4.2.3.- Licenzas, permisos e vacacións
Solicitudes e expedientes tramitados en relación coas diversas modalidades de licenzas e permisos cos que conta o persoal municipal e coa súa oportuna xustificación, así como co control cadro de vacacións e o disfrute das mesmas polos traballadores.

2.4.2.4.- Expedientes disciplinarios
Expediente que se tramita para sancionar a falta cometida por un traballador coa finalidade de resolver e sancionar no seu caso as posibles deficiencias nas actuacións e feitos cometidos. Contén documentos referidos ao seu inicio, notificacións, testemuñas e probas, alegacións e resolución emitida polo órgano establecido.

PLANS DE OBRAS E SERVIZOS

3.1.2.- PLANS DE OBRAS E SERVIZOS

3.1.2.1.- Plans de obras e servizos

Acolle esta única serie a documentación xenerada no desenvolvemento da ampla variedade de plans de cooperación das obras e servizos de competencia municipal elaborados e aprobados pola Deputación Provincial, a fin de garantir as infraestruturas e servizos en todo o territorio provincial; van dende os tradicionais plans de camiños e plans provinciais de obras e servizos, até os máis recentes como, por exemplo, os plans de axudas urxentes, de acción comunitaria, de instalacións deportivas, de urbanismo, etc.

Inclúense ademais, recentemente, os promovidos polas Comunidades Autónomas e os plans enmarcados nos programas da Comunidade Europea destinados a colaborar cos concellos no desenvolvemento de actuacións específicas de obras e servizos.

Normalmente recolle a información sobre a convocatoria do oportuno plan e a solicitude cursada pola institución municipal, así como a derivada da súa xestión e control: informes, certificación de obras, informes diversos, correspondencia, impresos, estatísticas etc.

ABASTOS E CONSUMOS

  • ES ES.GA.36026.AM.MAR. 1-3-3-1
  • 2ª División de Sección
  • 1925 - 1962-00-00
  • Part of CONCELLO DE MARÍN

Esta 2ª división de sección, ABASTOS E CONSUMOS, está composta polas seguintes series documentais:

3.3.1.1.- Expedientes de abastos e consumos
A función dos concellos en materia de control e intendencia de abastecementos é unha das máis antigas encomendadas ós mesmos, comprendendo os expedientes de autorización de vendas e expedientes de declaración de existencias, as denuncias e infraccións en materia de consumo, estatísticas, establecementos comerciais libros rexistros de provedores, padróns de clientes de establecementos, liquidacións de subministros de establecementos, os aranceis –libros, as denuncias e o control das mercadorías, prezos e pesas e medidas.

3.3.1.2.- Expedientes de racionamentos
Inclúe os rexistros de cartillas de racionamento, as propias cartillas e os censos de racionamento.
Orde ministerial 14 maio 1939 estableceu un réxime de racionamento no pais para os produtos básicos de alimentación e de primeira necesidade. Vixente ata maio 1952.

3.3.1.3.- Expedientes de feiras e mercados
O mercado municipal, en tanto que serie que exerce unha función complementaria da agrupación documental anterior, é considerada unha parcela importante de xestión do concello para garantir o abastecemento da poboación (lugar de compravenda de produtos), sendo tanto máis transcendente canto máis nos remontemos a épocas pasadas.

No seu desenvolvemento contamos con expedientes e rexistros referidos á praza de abastos, ó mercado de gando así como ó propiamente denominado mercado ou alfóndega municipal, así como as feiras ou a venda ambulante.

3.3.1.4.- Lonxas municipais
Documentación específica relacionada co funcionamento das lonxas municipais.

ADMINISTRACIÓN DE PERSOAL

  • ES ES.GA.36026.AM.MAR. 1-2-4-1
  • 2ª División de Sección
  • 1956-00-00 - 1956-00-00
  • Part of CONCELLO DE MARÍN

No Antigo Réxime as formas de provisión dos postos de traballo na función pública variaron ao longo dos séculos desde a venda ao sorteo, o arrendamento, as herdanzas, as eleccións, designacións, concursos, até finais do século XIX no que se racionalizan en forma de oposicións, concursos, concurso-oposición e libres designacións.

2.4.1.1.- Correspondencia de persoal

Correspondencia xeral recibida ou emitida no Servizo de Persoal na súa relación cos traballadores, con outros servizos ou con outras administracións, organismos e institucións

2.4.1.2.- Cadros de persoal

Relación de postos de traballo que o concello reserva ao persoal funcionario, laboral ou eventual. Inclúe os expedientes da oferta pública de emprego, que se tramita para dar publicidade ás prazas que están vacantes, tanto laborais como funcionarios, no cadro de persoal do concello.

2.4.1.3.- Expedientes de persoal municipal

Reflicte as incidencias da vida laboral do funcionario durante o tempo de prestación dos seus servizos ao concello. En teoría debería ou podería conter os datos relativos a súa situación persoal e familiar, formación e experiencia profesional, premios, felicitacións e sancións; adscrición a determinado posto de traballo, excedencias, xubilacións e antigüidade; permisos, licenzas retribuídas, sentenzas, réxime asistencial, cotizacións á seguridade social, á MUNPAL e calquera incidencia ocorrida no decurso do desenvolvemento da súa relación laboral coa administración.

2.4.1.4.- Expedientes de persoal sanitario

Documentación relacionada co persoal sanitario (médicos, veterinarios, farmacéuticos, matronas...) que presta os seus servizos no termo municipal. Normalmente son comunicacións da administración central ou autonómica relacionadas cos seus nomeamentos, cesamentos ou asuntos relevantes, así como as aquela que deriva da súa vida laboral: vacantes, vacacións, permisos…etc

2.4.1.5.- Expedientes de persoal contratado

Testemuños da relación laboral dos distintos traballadores que non detenten a condición de funcionarios e está suxeitos a lexislación laboral. Estes se plasman en contratos de diversas modalidades e con diversas temporalidade, así como nas múltiples incidencias derivadas desta relación laboral.

2.4.1.6.- Convenios INEM. Cursos de formación

Serie que recolle o proceso específico de contratación de persoal laboral mediante convenios subscritos co Instituto Nacional de Emprego e, en datas posteriores, co Servizo Galego de Emprego ou nos distintos plans para contratación convocados pola administración central e autonómica, destinados a determinados colectivos, grupos de idade ou persoal en paro.
Así mesmo inclúe os cursos de formación para persoal en paro, que recolle a documentación relacionada co desenvolvemento dos mesmos. Entre eles destacan as escolas obradoiro ou escolas taller, incluíndo a documentación económica, pedagóxica e o control dos alumnos.

2.4.1.7.- Nóminas. Retribucións

Documentos relacionados coas retribucións diversas recibidas polos traballadores, especialmente as nóminas, complementos diversos, pagas extras, gratificacións, horas extraordinarias e outros.

2.4.1.8.- Expedientes de axuda familiar

Documentación relacionada co concepto retributivo do persoal municipal de axuda familiar de conformidade coa situación de cada un. Tramitada co obxecto de facilitar as condicións familiares dos traballadores locais.

2.4.1.9.- Libro de matrícula de persoal

A lexislación obriga aos empregadores de traballadores a levar en orde e ao día un Libro de Matrícula no que serán inscritos todos os seus traballadores no momento en que inicien a prestación de servizos. Cando exista máis dun centro de traballo levaranse tantos Libros de Matrícula como centros haxa. As inscricións dos traballadores no Libro de Matrícula deberán efectuarse na forma e cos requisitos que se determinan nas instrucións que se insiran no modelo oficial de dito Libro. En todo caso, deberá constar o número da Seguridade Social, deberán asinalo no momento que inicien a prestación de servizos e cando se produza un cambio na súa categoría profesional. As baixas de traballadores anotaranse no lugar que corresponda cronoloxicamente, ademais de indicarse a data da baixa na inscrición inicial de alta o do cambio de categoría profesional. Os libros de matrícula usan modelo oficial e se habilitarán nas Inspeccións Provinciais de Traballo e Seguridade Social.

Concello de Marín

REPRESENTACIÓN DO PERSOAL

Esta 2ª división de sección, REPRESENTACIÓN DO PERSOAL, está composta por unha única serie documental:

2.4.5.1.- Representación do persoal
Recolle un amplo espectro documental relacionado coa actividade sindical de reivindicación, negociación e solución de moitos asuntos relacionados coa defensa dos dereitos do persoal funcionario e laboral dos concellos; entre eles destaca a documentación relacionada coa negociación dos convenios colectivos, coas folgas de traballadores e coas eleccións sindicais e a formación dos diferentes órganos de representación sindical (Xunta de persoal, Comisión Paritaria, Comité de Empresa...).

Os convenios colectivos supoñen un pacto ou acordo resultante da negociación desenvolta polos representantes dos traballadores e a corporación, libremente adoptado por eles en virtude da súa autonomía colectiva e supoñen na práctica un texto que recolle dito pacto ou acordo, especificando polo miúdo os dereitos e deberes dos traballadores afectados, complementando á lexislación estatal ou autonómica.

OBRAS MUNICIPAIS

Os expedientes de obras municipais encadran aquela documentación referente á función dos concellos como promotores de obras públicas que redunden en ben da comunidade. Dado o carácter de diversidade que caracteriza a estas obras temos un conxunto máis ou menos amplo de series que engloban as diversas actuacións realizadas pola administración, normalmente con aportación doutras administracións, desenvolvendo obras municipais de conservacións, de edificación, de dotación de equipamentos ou de urbanización. Optouse pola opción máis funcional e sinxela sería dividir as obras municipais en función do tipo de obra na cal se proxecta, resultando as seguintes series:

3.1.3.1.- Expedientes xerais de obras municipais

3.1.3.2.- Expedientes de subvencións
As entidades locais poderán percibir subvencións de toda índole con destino as súas obras e servizos

3.1.3.3.- Prestación persoal
Documentación tramitados para a realización de obras públicas por tal procedemento, consistente na aportación de traballo obrigada dos veciños nas obras municipais que lles incumben, podendo redimirse con pagamentos pecuniarios.

3.1.3.4.- Expedientes de obras na casa do concello
Expedientes de obras de construción, equipamento, dotación e mantemento na casa do concello.

3.1.3.5.- Expedientes de obras en edificios municipais
Expedientes de obras de construción, equipamento, dotación e mantemento en edificios municipais.

3.1.3.6.- Apertura e pavimentación de rúas, camiños e prazas
Expedientes de obras de construción, equipamento, dotación e mantemento na casa do concello.

3.1.3.7.- Expedientes de obras no mercado
Expedientes de obras de construción, equipamento, dotación e mantemento no mercado.

3.1.3.8.- Expedientes de obras no matadoiro
Expedientes de obras de construción, equipamento, dotación e mantemento no matadoiro.

3.1.3.9.- Expedientes de obras no cemiterio
Expedientes de obras de construción, equipamento, dotación e mantemento no cemiterio.

3.1.3.10.- Expedientes de obras de traída de augas
Expedientes de obras de construción, equipamento, dotación e mantemento na rede de traída de augas.

3.1.3.11.- Expedientes de obras na rede de sumidoiros
Expedientes de obras de construción, equipamento, dotación e mantemento na rede de sumidoiros.

3.1.3.12.- Expedientes de obras de iluminación pública
Expedientes de obras de construción, equipamento, dotación e mantemento na casa do concello.

3.1.3.13.- Expedientes de obras en instalacións deportivas
Expedientes de obras de construción, equipamento, dotación e mantemento en instalacións deportivas.

3.1.3.14.- Expedientes de obras en parques e xardíns
Expedientes de obras de construción, equipamento, dotación e mantemento en parques e xardíns.

3.1.3.15.- Expedientes de obras en centros escolares
Expedientes de obras de construción, equipamento, dotación e mantemento en centros escolares.

3.1.3.16.- Expedientes de obras en fontes e lavadoiros
Expedientes de obras de construción, equipamento, dotación e mantemento en fontes e lavadoiros.

3.1.3.17.- Expedientes de obras na casa de cultura e biblioteca
Expedientes de obras de construción, equipamento, dotación e mantemento nas casas de cultura e bibliotecas do concello.

3.1.3.18.- Expedientes de obras en centros de saúde
Expedientes de obras de construción, equipamento, dotación e mantemento no centro de saúde.

3.1.3.19.- Expedientes doutras obras
Expedientes de obras de construción, equipamento, dotación e mantemento de diversas obras no concello.

3.1.3.20.- Expedientes de obras na Autoestrada do Atlántico
Expedientes de obras de relacionadas coa construción da autoestrada do Atlántico.

3.1.3.21.- Expedientes de obras en canteiras
Expedientes de obras para instalación de canteiras.

3.1.3.22.- Expedientes de aprobación de proxectos

3.1.3.23.- Documentación de portos, costas e praias
Expedientes de obras de en portos, costas e praias.

OBRAS PARTICULARES

3.1.4.1.- Libro rexistro de licenzas de obras
Rexistro destinado a anotar as licenzas de obras concedidas polo órgano competente do concello , logo do oportuno expediente tramitado ao efecto. Recollen os datos básicos para a identificación de cada unha delas.

3.1.4.2.- Licenzas de obras a particulares
Expediente que se tramita para levar a cabo obras de titularidade particular e que se tramitan para comprobar a legalidade e adecuación da obra á normativa vixente. Poden ser:

Licenzas de obras maiores: expediente que se tramita para levar a cabo una obra nova, ampliación ou modificación, demolición, legalización, urbanización, cambio de titularidade particular.

Licenzas de obras menores: expediente que se tramita para levar a cabo reforma de elementos (tellado, pintar portal ou escaleira), reforma en vivenda (cambiar aparellos sanitarios, cambiar carpintaría interior, solar, alicatar, etc.) e para instalar lápida de sepultura. Tamén obra menor en vía pública (instalación de anuncios, valado, gabias e canalizacións subterráneas..)

Licenza de primeira ocupación: conxunto de actuacións que se seguen para autorizar a ocupación dunha vivenda, unha vez finalizada a construción.

Expediente de segregación: conxunto de actuacións que se seguen para autorizar a separación dunha parcela de terreo da súa leira matriz

3.1.4.3.- Licenzas de obras a FENOSA
Serie destinada a individualizar os expedientes de concesión de licenzas de obras a FENOSA, para tendidos de alta, media e baixa tensión, colocación de postes, centros de transformación…etc

3.1.4.4.- Licenzas de obras a Telefónica
Serie destinada a individualizar os expedientes de concesión de licenzas de obras a TELEFÓNICA, para tendidos de telefónicos, colocación de postes e outras onbras necesarias

3.1.4.5.- Expedientes de declaracións de ruína
Expediente que se tramita para verificar o estado de conservación dun inmoble e determinar a necesidade ou non da súa demolición

3.1.4.6.- Infraccións urbanísticas
Expediente que se tramita con motivo da infracción de obras cometida por un cidadán, ben por construción sen licenza ou ben por non axustarse as condicións previstas na súa concesión.

3.1.4.7.- Informacións urbanísticas
Informes emitidos polos técnicos municipais a solicitude dos cidadáns sobre asuntos urbanísticos: condicións de edificabilidade, liña de construción, calificacións urbanísticas

3.1.4.8.- Certificacións urbanísticas
Certificacións emitidas en base aos informes emitidos polos técnicos municipais a solicitude dos cidadáns sobre asuntos urbanísticos

INDUSTRIAS

Esta 2ª división de sección 3.1.5. INDUSTRIAS contén documentación sobre o control da activiade comercial e industrial dsenvolta no territorio municipal, coas seguintes series documentais:

3.1.5.1.- Actividades molestas, nocivas, insalubres e perigosas
Expediente para a concesión de licenza para a instalación de industrias, depósitos de gas e outros equipamentos suxeitos ao Decreto 2414/1961, de 30 de novembro, polo que se aproba o regulamento de actividades molestas, insalubres, nocivas e perigosas.

3.1.5.2.- Licenzas de apertura de establecementos
Expediente para a concesión de licenza para a actividades comerciais e establecementos inocuos, cunha tramitación máis sinxela que os das actividades molestas..

3.1.5.3.- Libro rexistro de industrias
Rexistro das licencias para actividades industriais concedidas polo concello.

PÓSITO

Esta 2ª división de sección, PÓSITO, contén unha única serie documental:

3.3.5.1.- Documentación do Pósito
O Pósito agrícola é unha institución local nacida no século XVI que tivo como finalidade, nun primeiro momento, actuar como graneiro, especialmente de trigo, co obxecto de abastecer de pan á poboación, especialmente nas épocas de carestía e de prestar gran ós labregos, tanto para a semente como para o consumo nos meses de maior escaseza.
Co tempo, constituíuse nunha institución de préstamo agrícola, mediante a cal os pequenos labregos podían suplir as carencias dunha mala colleita ou a compra de todo o necesario para a próxima así como comprar novas terras e sanear as súas rendas.

PRESUPOSTOS DE INVESTIMENTOS

  • ES ES.GA.36026.AM.MAR. 1-4-1-4
  • 2ª División de Sección
  • 1986
  • Part of CONCELLO DE MARÍN

Xorde ao entrar en vigor a Lei 49/1981, como consecuencia da desaparición dos extraordinarios. Estará sometido ao principio de anualidade. A Lei 7 /1985 porá fin a esta serie documental que puido tramitarse entre 1982 e 1985.

4.1.4.1.- Expediente xeral do presuposto de investimentos: é o conxunto de documentos que reflicten os gastos e ingresos que se van a producir ao poñerse en marcha os programas de investimentos da Corporación Municipal (contas, libros de contabilidade, mandados de pagamento e ingreso).

Results 1 to 10 of 24